Krasslig

Ganska orklösa dagar. På dagarna känner jag mig inte dösjuk men på kvällarna har jag mest legat och frusit och inte orkat göra någonting. Känner mig på gränsen till att vara sängliggandes eller att bli frisk. Jätte jobbig känsla. Vill ju göra så mycket men orkar inte. Försökt att göra det viktigaste i alla fall.

Igår va vi på sista föräldrakursen, inte överdrivet kul att sitta där och inte känna sig bra men det går inte att ta igen så då blir man tvungen att försöka. Mamma va här och passade Ninja en stund men sista timmen fick hon vara själv. Tycker att det går riktigt bra med ensamhetsträningen nu. Det har ju vart den biten som inte gått så bra för oss eftersom vi slarvade så med det när hon va liten. Men nu tränar vi en stund varje dag och för första gången så har hon börjat slappna av när vi lämnar henne. Vill fortfarade ta det väldigt lugnt med det och inte lämna henne för långa stunder än så hon inte faller tillbaka. Har ju all tid i världen på oss men nu känns det som problemet börjat släppa helt. 
Va hos barnmorskan i förmiddags och då fick Ninja vara ensam igen. Hon va så lugn så när jag kom tillbaka.

Tänkte pälsa på mig ordentligt och ta Ninja till klubben en liten sväng snart så hon får komma iväg och leka av sig. Ska se om jag orkar med liiite träning med. Har ju mest blivit lek och ordentliga promenader det sista. Annars får hon springa runt själv, hon hittar alltid något att göra där. Hon har lekt med sina leksaker nästan hela förmiddagen här nu. Tur att hon är så bra på att leka med sig själv också.

Sen blir det vila.


Tokig Ninja valp

Bye


Kommentarer
Postat av: jenny ´n the hot dogs

Usch! Inge kul att vara sjuk när man har en gangster att ta hand om =P Du blir snart frisk igen, lagom till allt stort som hända skall =)

2010-12-08 @ 11:52:54
URL: http://bambam.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0