Underbart väder...

absolut inte. Har mycket hellre snö och lite minus än detta. Värdelöst.
Måndagen va ganska lugn för Ninja. Hon va fortfarande ganska seg efter söndagens aktiviteter. Blev mest bara lite lek och lite sök inne.
Igår va det rallylydnad igen. Äntligen kan jag skyltarna =) Såå mycket lättare när man kan dom. Tyckte Ninja slarvade lite bara när vi gick banan. Satte sig lite snett och så. Gör hon aldrig annars. Sen det där ...... kopplet. Hatar koppel. Bara i vägen och hur lätt är det att inte sträcka det de minsta när man utför någon övning som gå runt hunden eller läggande under gång. Inte lätt.
Nu är det bara en gång kvar. Tävling blir det då med. Lille skrotan är ju yngst + att vi hoppade in mitt i kursen, så det blir bara en rolig grej för oss. Mitt mål är att inte komma sist. Känns som ett lagom mål för oss.

Den 10 februari blir vi en till i våran lilla familj =) Då är det dax för lille bebisen att komma ut från min mage.
I måndags blev jag avstängd från mitt jobb eftersom det är för tungt och för mycket buller för mig och bebisen så nu går jag på tidig havandeskapspenning resten av tiden. Både bra och tråkigt. Blir lätt lite långtråkigt om man inte hittar på något att göra utan bara sitter och väntar. Men så finns ju Ninja (så det är ingen risk)! Så nu har jag all tid i världen att träna och hitta på saker med henne. Det är perfekt. Blir ju en liten period i vinter som jag inte kan träna henne. Då blir det Andreas som sköter den biten själv. Bra att vi är 2 =) Så nu passar jag på för fullt med långa promenader och träning på olika ställen. Hon blir garanterat inte understimulerad.


Skrotan och skrotis som hon kallas mest nu. SNUTTISEN!

Bye

Kommentarer
Postat av: Anki,Siri,Vilda

Va! Inte kunde man ana att det fínns en bebis i din mage.Men jättegrattis!!!

2010-10-20 @ 19:48:57
URL: http://www.arelidsaussie.se
Postat av: Amanda och Lotus

Grattis till den kommande bebisen :)

2010-10-21 @ 14:14:31
Postat av: Lovisa & Cinna

Stort Grattis!!

2010-10-23 @ 14:15:53
URL: http://afairytale-aussie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0