Så va det snart julafton med.

På fredag är det dax.. Alla julklapparna är klara, känns skönt. Började med att vara ute i tid å köpte några men sen blev det som vanligt att jag inte tänkte mera på det och sedan kunde jag inte bestämma mig vad jag skulle köpa. Men igår fick jag köpt det sista. I år blev det Andreas som var svårast att köpa till. Brukar vara brorsan som jag aldrig kommer på något vettigt till. Visste inte vad jag skulle köpa alls först till Andreas, men det slutade med att jag velade i en vecka för jag kom på för många saker tillslut. Men nu är det klart. Ninja ska självklart också få öppna paket på julafton.

Annars har det inte hänt så mycket. Andreas va sängliggandes mestadels av förra veckan. Så det va jag och Ninja som fick underhålla oss på dagarna. Jag hade svårt för att gå och göra saker sen i onsdags när Ninja försvann. Hade sjukt ont i bäckenet efter att ha sprungit efter henne runt hela Floda. Så det fick bli mycket träning och sök inne, sen har vi vart på klubben med så har hon fått springa omkring och busa själv. I fredags va Kerstin (Andreas mamma) här och gick en sväng med Ninja med, väldigt snällt! Då började Andreas bli bättre med så han kunde ta hand om henne lite med. Hjälpte mycket för sen igår känns det bättre igen. I morses kändes det riktigt bra så jag och Ninja gick ut på en riktig långpromenad, gick inte direkt fort såklart men det gjorde nog inget för Ninja för hon sprang omkring och tokade sig. Gick mestadels i skogen.

I helgen har hon fått busa med Chili också, ett bra sätt för henne att bli av med energi =)

Lite bilder från den senaste tiden:


Ninja och Chili


Ute i skogen idag


Ute i skogen idag


Sötnöt med sin leksak som inte är lika hel idag


Bye

Kommentarer
Postat av: "hundfarmor"

Vovvan kanske önskar sej en ny leksak av tomten!

Så du e redan klar....jag har sparat på mina inköp!!

Kram

2010-12-20 @ 22:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0