Kommit iordning

Över en vecka har gått nu i det nya huset och igår fick vi packat upp det sista och städat. Känns bra att ha hunnit med allt på en vecka med barn och hund på köpet. Men hade de inte vart för att Joel vart krasslig hela helgen och sovit mestadels av dagarna hade vi nog inte kommit så långt än. I lördags va han jätte hes och kunde knappt skrika stackarn. Märkte att det va väldigt jobbigt för han. Hesheten beror tydligen på infektion på stämbanden som kan bidra till luftvägsinfektion, början på RS viruset eller på allergi. Inget av dom är kul men jag hoppades på att det i vilket fall inte va något av de två sista. Så det va bara att låta han sova och ta det försiktigt me han och vänta. I går lät han bättre och idag låter han nästan helt bra :). Så nu blir det inte lika mycket egen tid längre. Ninja har inte haft en dålig helg i alla fall. Vart ute hela dagarna med Andreas och fixat. Ibland såg jag en galen hund rejsa förbi fönsteret. Tokstollan. Ligger massa pinnar på hela tomten nu :) Jag passade på att träna med henne i lördags med. Gick väldigt bra men inte lika bra som sist. Igår kom grannarna förbi och hälsade oss välkomna, de hade med två av sina små barn och en av dem lekte med Ninja en stund. Ninja va överlycklig eftersom de lekte jage och Ninja ÄLSKAR att bli jagad. Roligt att se att hon tyckte det va så kul att leka med barn. Hon och Joel kan nog ha kul i framtiden. Just nu ser jag framför mig en Joel som håller fast i sin leksak och en Ninja i andra ändan som drar runt Joel i hela huset :) får se om det blir så ;)

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Ja nu e d mycke, det hör jag! Men nån sjukdom eller allergi vill vi inte ha :-( Ni får väl våttorka golven titt som tätt! Kramizar

2011-03-07 @ 17:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0