Minst 18 månader sen sist

Ikväll blir det utgång. Alla gamla hippologiare + några extra. Kul att gå ut och träffa alla mindre kul att lämna mina älsklingar hemma. Joel ska vara hos farmor och farfar, Andreas och Ninja hittar nog på något med. Spännande att se hur detta ska gå. Kommer inte ihåg när jag va ute sist. Va ute i Smögen en gång när jag va gravid men de va ju inte direkt så på riktigt. 18 månader sedan är det minst i vilket fall.
Blir nog kul!

Igår åkte jag och Frida till klubben en sväng på kvällen och tränade med Tyra och Ninja. Gick bra för oss båda. Så kul att träna då. Frida har rallyskyltar så vi passade på att träna lite rally med. Va ju inte direkt igår om man säger så. Men kul va de! Helt glömt av de, men det är ju jätte rolig variation på träningen. Så de får vi fortsätta med! Lyckas aldrig komma ihåg att ta kort någon gång när vi tränar men en vacker dag så kommer det :)

Dax och lägga min lilla älskling lite, sedan ska jag kolla om jag möjligtvis har fått behålla något hårstrå på huvudet eller om han lyckas dra av alla. Känns så...

Bye


Kommentarer
Postat av: kerstin

Men hallå!!! Ni var ju ute i midsommras! I Kungshamn om jag inte minns fel :-)

Undrar om jag åxå blir tunnhårig nu då!

2011-11-11 @ 15:25:16
Postat av: Patricia

Ja men de räknas inte riktigt de heller för de va ju middag egentligen som blev gå ut en stund :)

2011-11-12 @ 13:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0