Trötthet

Bra helg tycker jag allt. Rolig utgång i fredags. Förfest hos Kim, sedan åkte jag och Eva in till Chez en timma innan de anda fast ändå en timma sent ;) träffade de få från klassen som var där. Sedan när de andra kom drog vi vidare till Exet. Blev riktigt mycket dansande! Har träningsvärk!! Så tränad va jag, träningsvärk av i och för sig 4 timmars dansande med min fruktansvärt vältränade kropp :) för att inte tala om min och evas "lilla" jogging tur till bussen som inte ens gick! Lite natta mat och sen kom världens bästa älskling och hämtade oss.

Sov ryckigt natten till i fredags och 5 timmar natten till i lördags så jag va aningen trött i lördags. Jobbigt trött! Men det sjukaste av allt va att jag inte va det minsta bakis!! Blev såklart mycket mer dricka än tänkt också, men märkte inte av det dagen efter. Fattar inte det alltså..

Efter att ha vilat på förmiddagen blev det Ninja träning efter jag vaknat till liv.
Pigg och glad va hon som vanligt så bra gick det.

Sedan va det äntligen dax och hämta våran älskade plutt. Han hade haft det jätte bra och verkade jätte glad över att se oss. Kröp fram och skratt/grät nästan på nått sätt. Så himla söt. Man kan lätt säga att utekvällarna inte är värt ett dugg längre nu när man har Joel. Mycket hellre hemma med han än att gå ut. Den tiden är klar! Men självklart är det kul att komma ut och bara träffa kompisarna någon gång med!

Om 2 veckor är det dax att vara ifrån Joel igen :( då är det dax för julbord med Andreas jobb.

Idag är det ju fars dag! Vi va i Alingsås och grattade pappa och åt middag. Trevligt och gott. Snart sovdax, ska bli såå skönt att sova!!

2 kort kommer här, det ena från i fredags på Elin och Eva, det andra från i lördags på Andreas och Ninja när vi hade mysdag!

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0