Kall träning

Nu får man verkligen klä på sig när man ska ut. Värre blir det. Något Ninja knappt lär märka, så fort hon kommer ut så bara hon springer och skuttar i snön. Hinner knappast bli kall.

Hållt oss till långa promenader ute och lite sök och trix inne denna denna veckan. Det har hållt hennes humör på topp. Idag åkte jag till klubben för att träna lite. Blåste ordentligt på ängarna så de blev ganska kallt, men träningen gick kanon. Hon va super taggad och bad om att få göra mer och mer hela tiden =) Fungerar bra ibland med att träna "på riktigt" mer sällan. Så länge hon får aktivera sig ordentligt på annat vis de andra dagarna.
Efter träningen så gick vi en sväng i skogarna där med.


Borra ner sig i snön, så himla kul!






I morgon får skrotis underhålla Andreas och hans jobbarkompisar på jobbet, då blir de glada. Jag ska försöka göra lite fint här hemma. Det är inte det lättaste när Ninja är med. Hon är mer för att stöka ner.

Redan fredag i morgon med. Nästan haft lika fullt upp denna veckan som förra. Nästa vecka blir nog iof värst. Sen hoppas jag det kan vara lite lugnt ett tag. Kan behövas. 

Går in i vecka 30 i morgon med. Jösses, inte allt för långt kvar nu.. Glad för att jag fortfarande kan göra det mesta, särskilt med Ninja. Men har fått order nu från barnmorskan nu att försöka hålla mig till Ninja träningen så jag lättare håller mig i vikt, till skillnad från alla andra gravida typ går jag ju lättare ner i vikt än upp (har alltid vart sådan). Kan inte bli såå svårt att komma iform sen ;)

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0