Dagarna bara går..

.. riktigt fort med. Fattar inte va tiden tar vägen. Mycket tid går självklart åt Ninja. Promenader på olika ställen, åka och träna på olika ställen och på olika saker.
Idag åkte vi till Alingsås Brukshundklubb och tränade för omväxlings skull. Alltid kul att träna när det är en massa nytt omkring. Inte lika lätt att få henne fokuserad då, så då har man lite mer att jobba med =) Så provade vi på alingsås agility tunnlar med. De var också roliga tyckte hon.



Börja träna på lite saker som kan underlätta för rallylydnaden. Som tex, sitt framför mm. Går ganska bra, hon tycker det är väldigt kul iaf.

Nä, nu är det dax att hoppa in i duschen, sedan är det dax att dra till alingsås och bowla med vännerna =D

Bye 

Kommentarer
Postat av: Anki,Siri,Vilda

På min hemmaplan och jag var inte där!! Hoppas vi ses på söndag. Kram Anki

2010-10-10 @ 16:19:53
URL: http://www.arelidsaussie.se
Postat av: Patricia

Blev ett lite hastigt beslut om att åka dit när jag bestämt mig för att åka till föräldrarna =) hör av mig nästa gång jag åker dit. Jajjemen vi ses på söndag, ska bli kul =)

2010-10-10 @ 17:39:48
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

vilken otroligt fin bild, :)

2010-10-10 @ 17:57:27
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0