Promenix

I dag va vi ute hela lilla familjen och gick en sväng vid Nääs. Va riktigt soligt så det kändes som man bara inte kunde sitta kvar inne. Även fast solen var framme så va det lite kallt där. Ninja sprang omkring som en galen tok under hela promenaden och jagade pinnar som Andreas kastade till henne. Överlycklig. Hon är verkligen som gladast när vi är ute och går med henne båda två. Då vet hon väl vart hon har oss. Trodde jag tog flera bilder på henne men när jag kollade hittade jag bara en, konstigt.


En dålig en också =(

Igår va jag ute en sväng själv med Joel och Ninja. Gick jätte bra, hon sprang omkring med en boll i munnen medans vi gick. Kommer nog bli riktigt många sådanna promenader framöver, mysigt.

Nu på fredag är det redan dax för flytten. Tiden har nästan gått för fort nu det sista. Mycket kvar att fixa innan den känns det som så det blir att ta tag i en del nu i veckan. Hoppas Joel ger mig liite tid till det i alla fall. Kommer inte bli lätt att inte kunna hjälpa till så mycket, nu när man väl ska få flytta till sitt egna hus för första gången men det är inte mycket man kan göra åt det. Får väl försöka hålla alla medhjälpare mätta och stå för den biten istället. Blir ju ett litet deltagande då i alla fall, fast på ett sätt barnmorskorna borde gå med på eftersom det inte är såå ansträngande =)
När man väl börjar komma in i Joelbiten så ska nästa jätte projekt påbörjas =) Blir nog bra tillslut. Om inte annat kommer vi vara helt slut nu i 2-3 veckor ;)
Spännande!

Tog en bara för söt bild på lille Joel idag.

Tar nog ett litet tag till innan han växer i mina vantar =)

Bye

Kommentarer
Postat av: "hundfarmor"

Ååå en sån liten goding! Helgen blir säkert

intensiv, men vi e ju med och gör så gott vi kan!

Bara vi får kaffe!!!!! Kraam

2011-02-21 @ 18:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0