Choklad <3

Va bara tvungen att skriva det. Så himla gott! Kan äta hur mycket som helst =) Synd att det inte är allt för nyttigt. Då hade jag levt på det. Stackars hundar som inte får äta det. De vet inte va de går miste om ;) fast Ninja förstår nog inte varför jag inte gillar hennes levergodisar heller. För de är ju också det bästa som finns, förutom husse och matte då förstås!

Igår fick jag och Ninja besök av min käre vän Sophie med, gick åt en hel del kladdkaka kan man väl säga. Har jag inte gått upp i vikt nu den sista tiden så kan jag bara inte gå upp i vikt.

Låter som jag inte äter något nyttigt alls men jag älskar frukt med så bebis får i sig en hel del nyttigt med. Det är ju trotts allt barmorskan som sa till mig att dricka röd mjölk och äta wienerbröd =) inte alla gravida som för höra de.

Till lite vettigare saker så har jag lyckats träna Ninja lite nu det sista. På ett mycket lugnare sätt än innan såklart men det har gått bra. Vart på klubben och tränat en dag. Tränat lite på lydnadsmomenten bland annat, försökt att vara så noggrann som möjligt men det är svårt att se om hon går bra eller inte när man tränar själv. Får ta med Andreas och filmkameran någon dag kanske. Vill verkligen gå en kurs men det får väl bara vänta ett litet tag. Sen har vi vart ute på långpromenad med.
Idag blev det en vilodag för mig så Ninjabusen fick åka med Andreas och jobba.

Får väl sätta mig och mysa lite vid tvn nu, kanske kolla på BB programmet som börjar vid 8. Om jag nu vill se vad som väntar inom snar framtid =)



Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0