Ny vecka, nya möjligheter!

Se vad man ska ta och göra av denna veckan. Lär inte bli så svårt att komma på något för på torsdag och söndag är det visningar på lägenheten igen. Brukar bli en hel del pill här hemma innan det. Sedan är det massa saker som kan packas ner och det tar mer tid än vad man tror det.

Lille bushunden ska få sin tid med. Blir väl mest med Andreas nu då, i alla fall när det gäller långpromenaderna och mestadels av träningen. Jätte jobbigt att inte kunna göra sådant längre för jag är så pigg i huvudet och vill hitta på masssor av saker hela tiden men kroppen orkar inte alls. Går inte riktigt ihop. Så det är inte lätt att se när de åker iväg till skogen eller hittar på annat kul. Men får vara glad över att jag lyckats träna henne så länge som jag kunnat göra.

Så fort jag orkar efter bebisen tittat ut så ska jag allt komma igång igen. Vill börja tävla lite med när vi känner oss redo, kommer bli så himla kul! Längtar. Finns en kurs jag vill gå i vår, tävlingskurs för bruks eller lydnad. Får se hur det ska gå med det för anmäler sig gör man det datumet jag har BF (inte för att bebisen borde lyckas komma just då) och sedan går det inte om den börjar redan i februari eller början på mars med tanke på bebisen och flytten och allt (och mig själv kanske). Så vi får se annars får vi försöka hitta något annat eller träna själva... eller nått.
Hoppas nu bebisen låter mig sova lite med så jag orkar genomföra alla planer =)
Det bästa hade vart om bebisen ville titta ut nu. Går ju ändå bara och väntar och det får gärna bli så långt ifrån flytten som möjligt. Är i vecka 37 nu, 38 på fredag så det hade inte gjort något tycker jag.
Drömma kan man =)

Annars har helgen vart bra. Ninja och pappa va ute på en ordentlig långpromenad i lördags senare på kvällen blev det beachvolley med vänner (kunde såklart inte vara med men hade nog lika kul för de =) ). Igår fick vi äntligen köpt ny madrass till sängen, mjuk och skön en sån där som formar sig. Känns inte som man ligger på en planka längre, så himla bra! Efter detta underbara köp blev det vila/hundaktivering och sedan avslutades dagen med en middag hos familjen Berndtsson =) Finfint. 


Lite sommar tack!

Bye


Kommentarer
Postat av: Mikailfrida

Keep up these useful pieces.

2011-09-16 @ 08:18:50
URL: http://mikailfrida.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0