Och nu då?

Trodde jag aldrig att jag skulle skriva men..... nu får snön gärna försvinna TACK! Finns det något mer värdelöst än is?? Det går ju inte att gå ute nu. Får knappt gå ute nu för Andreas nu när det inte är så långt kvar och jag har självklart redan lyckats ramla en gång. Tur som var blev bara handen sårig den gången. Så länge det ska vara såhär så får jag väl ta det väldigt lugnt bara. Lätt?? NEJ! Jag är ju pigg och vill göra massor! Säkert bara för att jag inte kan just nu. Plötsligt verkar det roligt att rida igen och jag vill ha massor av hundar att träna och har en massa träningsplaner för Ninja och mig själv. Men nej, nu ska man tydligen ta de lugnt. Men det lär väl bli fullt upp om en månad så jag kanske borde njuta. Men att det alltid ska vara allt eller inget är ju lite tröttsamt. Längtar till våren typ april någon gång. Då är flytten och allt säkert klart och man har kommit in i sina nya rutiner.

Annars har det vart en riktigt bra helg. Hade jätte kul på My Dog, kändes jättenyttigt för Ninja att vara där inne bland allt folk. Hon tyckte det va jätteroligt att gå omkring och titta på allt, men roligast var det nog när folk ville hälsa på henne. När vi satt ner låg hon mest lugnt och tittade och slappnade av väldigt bra. Som hon inte gjort annat än att vara i stora folkmassor. Det var väl lite vårat mål med att vara med detta året. Sedan att utställningen gick så bra med är ju bara ett riktigt stort +. Kul att så många kom och kollade också! Det märkte man på Ninja att hon uppskattade med =), hon visade det genom mycket pussar på alla (speciellt på Anki som vanligt). Nu får det allt räcka med utställningar på ett bra tag. Nu ska vi satsa på annat =)

I lördags skulle vi till Göteborg så då passade vi på att gå in på mässan en sväng igen och kolla på Jenny. Så Ninja fick sig en liten sväng igen där inne. Men hon betedde sig likadant då med, som om hon inte gjort något annat än att gå på mässor. Trots att det va äckligt mycket folk där inne då till skillnad mot i fredags. På hemvägen från vår Göteborgstur tog vi svängen förbi klubben där Ninja och Andreas hade snöbollskrig och busade ett tag (nej, han kanstade inte snöbollarna på henne utan hon jagade dom =) ).

Igår blev det en Alingsåstur med trevlig middag hos Jenny, Micke och Chili i deras nya boende, och så passade vi på att kolla brorsans nya lägenhet på hemvägen. Så nu längtar man ännu mera tills vi också får flytta in!

Lägger in lite nya (tok) bilder Andreas tagit på skrotan:


Kan man bli sötare???


Ninja röker tuggben??


Heeejjjj

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0