Sjuk

Självklart va det dax att bli sjuk. Nu när ingen annan är det då lyckas jag allt. Kanske ganska passande nu när det är så svårt att gå ute ( om det nu fortfarande är det? ) Hoppades på att slippa nu när jag ändå redan har ont och känner mig klumpigare än vanligt. Men, men nu har jag absolut ingen ork till att göra något över huvudtaget så det kanske är bra, får se det positivt. Slipper jag känna att det är jobbigt att inte kunna göra det jag vill. Så igår sovs dagen bara bort, känns liiite bättre idag men det får väl bli något liknande.

Och till lite roligare saker då..
Ninjabusen har vart med Andreas på jobbet hela veckan hittills. Där händer det lite mer än här just nu och efter jobbet har de åkt och tränat en stund. Tråkigt att vara hemma själv men det är absolut det roligaste för henne nu så jag får stå ut. Hade inte ens kunnat gå ut med henne så va har jag för val..

Anmälde Ninja till MH:t måndags med. 10 april blir det förhoppningsvis av. Hoppas bara vi kommer med nu då och att alla syskonen också kan vara med. Hade vart så kul att träffa alla och se alla "små" vovvarna igen.



Bye

Kommentarer
Postat av: Anki,Siri,Vilda

Kan tro jag föder upp pitbullar

2011-01-12 @ 17:37:10
URL: http://www.arelidsaussie.se
Postat av: Anki,Siri,Vilda

Kan tro jag föder upp pitbullar

2011-01-12 @ 17:37:13
URL: http://www.arelidsaussie.se
Postat av: Patricia

I så fall är det dom sötaste små pitbullarna jag någonsin sett =)

2011-01-12 @ 18:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0