Väntan

en evig en. Kan inte bebisen bara komma nu. Vill slippa foglossningar och ryggont. Ont av foglossningarna när jag står och går och får ont i ryggen av att sitta. Spendera dagarna i sängen är inget för mig, usch va tråkigt men försöker ligga kvar så länge jag kan de dagarna Ninja är med Andreas nu. 

I tisdags bestämde jag mig för att trotsa det onda och ha Ninja hemma. På förmiddagen tog vi oss en efterlängtad (för min del) promenad. Kände mig tvungen blir tokig annars. Sakta men säkert gick vi (bara jag som gick sakta Ninja rejsade mest runt som vanligt) en runda som i normala fall tar 45 min på 1 timma och 20 min =) Kändes som jag åldrats några år för mycket på för kort tid =) Ninja klagade inte, desto mer kunde hon springa runt och toka sig och nosa lite. Sedan passade vi på att åka en sväng till Alingsås och efter det blev det ett besök hos Anki där Klara och Älva också skulle hälsa på. Siri och Vilda tyckte Ninja va på tok för ouppfostrad så de passade på att göra någonting åt saken =) Hann inte stanna sån lång stund eftersom jag skulle iväg sedan igen men hann träffa Klara och Älvan en liten stund i alla fall. Eller Ninja hann hälsa på Älva en snabbis när hon kom ur bilen.
Ninja va garanterat nöjd med dagen och la sig gott och sov när vi väl kom hem.

Åh nu skiner solen in här, vill ha vår!
Drömde förresten att jag och Andreas va i Thailand inatt. Det va inte kul att vakna upp sedan, hade kunnat fortsätta drömma den drömen hela dagen!

Dax att ta tag i mig själv, snart kommer en gammal klasskompis hälsar på.

Bye

Kommentarer
Postat av: Klara

Kul att ses en liten stund iaf! Vi får ordna en "play-date" åt systrarna fram i vår istället. Ha det fint och lycka till med bäbis, hus och allt!

2011-01-20 @ 19:35:27
URL: http://www.dromvovven.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0