Träning, bilder och sånt.

I onsdags va vi på sommarkursen igen. Fick en del tips igen. Fick privatträning igen fast med en annan tränare denna gången. Både bra och jobbigt att träna för olika eftersom alla gör på olika sätt. Fast nu har jag ju lite olika sätt att träna på om något inte skulle funka. Det är ju bra det, annars blir jag bara mest förvirrad av alla tips =) Borde väl träna lite mera lydnad egentligen nu när jag ska dit på onsdag igen men nu vill man ju träna annat med! Agility tex, Jenny hjälpte oss i lördags. Va kul det. Ninja bara älskar det! Åkte och tränade det igen en liten stund i söndags med. Undra om det finns någon hund som kan tycka det är tråkigt. Hon lär sig riktigt fort med tycker jag, fast det blir väl så när det är kul.

Här kommerlite bilder från sista tiden.


Min ÄLSKADE unge!


Nej men farsan!! Åhh...



Bulan ser lurig ut i blicken



Systrarna trötta efter bus =)


Action!



Slitet folk i solen

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0