Då kör vi igen!

Äntligen är allt ganska ok igen! Blir bara bättre och bättre och vågat mig på att träna Ninja igen. Skruttisen va super taggad och hittade på egna saker att göra om jag va lite seg med att ge henne kommando. Gick ganska bra men får nog vänta lite till med linförigheten eftersom Ninja kollade snett på matte som inte kunde gå spikrakt än under fotgåendet.
Men nu har vi ett mål igen. Anmäld till en lydnadstävling i Alingsås den 1 juli. Hoppas jag är redo då. Känns väldigt tveksamt just nu eftersom jag insåg att det bara är 2 veckor kvar och jag inte kan träna ordentligt än men vi får helt enkelt se. Går det inte så går det inte. Nu ska vi bara träna och ha kul!

Börjat ha med oss Joel i bärselen så vi kan gå i lite roligare terräng med Ninja. Hur kul som helst för både hund och bebis är överlyckliga då.

Nästa vecka har Andreas semester och vi ska spendera hela veckan på Fykan med Jenny, Micke och Chili. Blir både 25års fest för Jenny och midsommarfirande där så det blir folk och fest torsdag, fredag och lördag. Ser vi fram emot. Även jag kan festa till det för första gången på 1 år och 2 mån nu när jag vart tvungen att lägga ner ammningen efter all sjukhusvistelse. Spännande ;)

Sett att Lerums Bhk startat sin sommarkurs igen. Ska verkligen försöka vara med några gånger. Anmäler sig innan varje tillfälle. Så himla smart kurs eftersom man ofta åker iväg på sommaren och slipper missa något tillfälle eftersom man bara är med när man vill. Får se vad de har för grupper i år.

Va la allt jag hade för denna gången.
Bye




Kommentarer
Postat av: Anki,Siri, Vilda

Va skönt att du är bättre. Kul att du kommer till Alingsås. Måste bara meddela att jag är tävlinsledare i ettan;). Kram Anki

2011-06-19 @ 16:22:04
Postat av: Anki,Siri, Vilda

Hoppas du kommer till Alingsås ochtävlar. Har bytt så att att jag är tävlingsledare i tvåan i stället. Kram Anki

2011-06-21 @ 21:15:08
URL: http://www.arelidsaussie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0