Gräsänka

I morse halv 7 gick Andreas plan till Finland. Va dax för deras årliga 5kamp med jobbet. Detta året är tanken att de ska slå Norge, Finland och Danmark. Så nu är jag ensam med Joel och Ninja tills på söndag. För en stund sedan packade jag ihop lite saker och åkte till Alingsås för att bosätta mig hos föräldrarna över helgen så jag också kan få en lugn stund vilket hade vart omöjligt med både bebis och hund hemma. Tänkte att jag skulle passa på att lägga en hel del tid på Ninja med. Måste börja träna lite seriösare nu känner jag när vi väl börjar lyckas lite på tävling så vi möjligtvis kan få upp poängen lite till i alla fall. Inte fått några höjdar poäng tycker jag fast samtidigt va målet att det skulle vara träning att tävla. Stort + att vi lyckats få två första pris på det. Kom med på en tävling i Alingsås den 2 juni med, ska bli väldigt skönt med en tävling till så himla nära. Va ju drömmen när vi tävlade i Lerum på hemmaplan, kändes dom vi åkte dit en snabbis och tränade typ :) Annars så.... Jo tiden går! På tok för fort känns som veckan bara består utan måndag, fredag och söndag. Hunnit med lite promenader, lyckats städa lite med medans Joels farmor gosa lite med han , tränade ninja en liten stund i spöregn med. Hon som inte har något emot promenader i regn men JÖSSES vilken utmaning det blev att träna i regn. Inte uppskattat alls. Nästan så jag hoppas på spöregn någon tävling så har vi oss en rejäl utmaning ;) Joel bara växer och växer, skrattade så han vek sig igår SÖTUNGE! Andreas stängde av åkgräsklipparen å då small det å det va riktigt kul, sedan härmade Andreas gräsklipparen och det tyckte Joel va fruktansvärt kul. Han bara skratta och skratta och ville bara vika sig för han skratta så. Va det sötaste jag sett. Han kunde inte sluta! Jag smälte såklart ;) Nu sover gullungen så nu ska jag ut och träna lite. Bye

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hoppas du nu får en go helg hos "mormor o morfar".

Kan riktigt se framför mej hur lille man skrattar med hela kroppen :-) Kram

2011-05-20 @ 22:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0