Träna inför tävling??

Ja de kan ju vara bra att göra. Men plötsligt så blev det bara fredag??? Vart tog veckan vägen? Vart bra förkyld i början av veckan så de va bara till att ta det lugnt. Men idag så! Idag har jag hunnit med en hel del. Joels farmor kom och passade honom nu en stund på kvällen så Andreas kunde greja i trädgården och jag åka och träna Ninja. Gick faktist helt ok för att vara ett tag sedan nu. Hoppas de håller i sig tills i morgon. Då är det tävlingsdax igen i Lilla Edet. Mamma och pappa ska följa med denna gången, och Joel då såklart. Hoppas på bra väder nu!!! Igår va vi och firade Leif (Andreas pappa) som fyllde år. Hade utsläppt hår vilket inte är allt för vanligt som "bebis"mamma eftersom det är kul att dra i håret. Då upptäckte jag att det visst va fruktansvärt länge sedan jag va hos frissan. Skäms! Så efter Andreas slutat tog vi en tur till Alingsås så jag kunde klippa mig och köpte massa mat till vår älskade Ninja. Så de problemet blev snabbt åtgärdat ;). Glömmer visst lätt bort sig själv upptäckte jag.. Nä nu har Joel somnat så nu ska jag sätta mig en stund framför tvn igen innan läggdax. Hittade den här filmen på Andreas, chili och ninja från Fykan på mobilen. Från i april när vi va där för första gången i år, http://www.youtube.com/watch?v=zUhVgFpe-TQ Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0