Så va kylan här..

men när kommer snön då?? Bara kallt, mörkt och trist nu ju. Så lite snö på det hade gjort saken bättre.

I måndags blev det inte mycket hundtränande alls för min del. Hade ont i ryggen när jag vakna. Säkert legat fel hela natten. Sedan blev det inte bättre av att gå i kylan till öppna förskolan. Så Ninja fick allt ta sig en lugn dag.

I tisdags va vi bara ute och kastade boll lite, hade fortfarande lite ont så vågade inte ge mig in på någon träning.

Igår åkte vi och tränade med Frida och Tyra, blev lite träning men sedan mest lek och bus för våra tokar.

Nu är Andreas ute och leker sök med Ninja, jag och Joel busar för fullt vi med. Han leker försten får ner allt på golvet vinner. Sådär rolig lek för min del...

Bestämt mig nu. Nu anmäler jag mig till lydnadstävlingen i Alingsås den 11 dec. Debut i Lk 2 då alltså :) vissa moment är fortfarande svajiga men längtar så efter att tävla nu så vi kör på ändå!


Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0