Ullared

Sitter i bilen på väg hem från Ullared. Är som man brukar när man åker här ifrån trött och nöjd. Hittade som vanligt på tok för mycket fast inget vi inte behövde denna gången. Joel fick sova en stund nu med efter en lång dag där. Men inte ett gnäll där inne, han är bara supernöjd hela tiden och kollar på allt. Sover en stund och så gick han och Andreas upp och åt ibland. Min lilla underbara! Undra hur länge till det håller i sig bara.
Ninja fick vara hos "farmor" idag. Tränade med henne innan vi åkte, tänkte jag inte skulle orka det sen när vi kommer hem. Smart för det hade jag INTE orkat nu.

Nu är jag anmäld till Lk2 i Alingsås den 11 dec så får allt ta tag i lydnaden och träna seriöst nu då. Tycker det är en del som inte sitter helt än.. Men kul ska det bli!!

Orkar inte skriva mer ;)

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0