Träning, gång, skada och matförgiftning!

Sicken vecka! På Ninja biten så har vi kommit igång med träning nu igen. Går fin fint och hon e super laddad. Det enda som krånglar lite e rutan men den funka ju kanon på tävling så jag tror att det är snön som lurar. I onsdags blev det träning med Frida och Tyra, även då skötte sig våra små monster fint :)

I tisdags va det alla hjärtans dag! När min älskling kom hem gick jag en rosbukett och sedan hade vi räkmys på kvällen. Riktigt mysigt. Kändes kul med lite lyx i vardagen. Sedan i onsdags har Joel börjat gå mer och mer själv. Vilket såklart har inneburit mer skador igen, i torsdags så gick han till sitt bebisgym själv och trillade SÅKLART precis på träkanten så den slog till precis under ögat. Min lille plutt! Hur ska man klara av alla skador i framtiden. Hjärtat går ju sönder en bit. Gick ganska bra ändå han va bara ledsen en kort stund så det ser nog mycket värre ut än va det är.
Vi va lite rädda för att han skulle bli rädd för att gå men han har kört på som vanligt igen. Så från och med igår kan man väl säga att han kan gå.
Nu rester han sig själv från golvet och kan gå en bit, nu väljer han ofta att gå med istället för att krypa :)

I torsdags måste jag ätit något konstigt med :( från halv 1 på natten tills fredagen till 5 hade jag spytt 8gr. Så bodde väl nästan på toan den natten. Inte sov jag en sekund i alla fall. Fy sjutton vilken natt. Usch måste ju bara vart matförgiftning. Låg däckad hela fredagen. Så mamma kom hit en stund på förmiddagen när Andreas va tvungen att åka och lossa på jobbet sedan fick han komma hem igen. Spydde en gång till på eftermiddagen med men det va efter jag snabbt tryckt i mig en banan så det gick väl lite för fort på min tomma mage :( sedan gick det bra när jag åt lite i taget. Usch för sånt!! Idag är man bättre men kroppen är fortfarande trött. Efter några ordentliga mål ska man nog vara igång igen.


Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0