Träning i full gång

All slags träning är i full gång. Jag har sprungit nu i två veckor. Börjar redan märka liiiiite skillnad då de inte är så jobbigt så jag tror jag dör längre :) Ninja har fått ordentlig träning varje dag nu med lydnad agility springa med mig och springa med cykeln skogen mm. Känns bra att ha kommit igång ordentligt med de nu också.

Allt blir så mycket lättare och roligare när det är så fint väder tror jag :)

Annars har de vart fullt upp som vanligt det sista igår bestämde jag mig för att strunta i allt här hemma och bra vara ute. Hur skönt som helst! Gick omkring i linne för det va så varmt. Joel gjorde alla möjliga sysslor ;) "hjälpte till och rensa landet", det mest obligatoriska för en 1 åring smaka på sand och jord, " mecka med cykeln" "ställa i ordning Ninjas koner" ja allt möjligt. Bilder kommer nedan.

Kl 1 idag är det tävlingsdax för oss i Göteborg. Får se hur det går denna gången för när jag tränade igår hade hon ingen aning om fjärren längre.. Men så va det ju med rutan sist med så jag hoppas på att det går ändå.

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0