Vår?

Vårkänslor i vilket fall!
Go helg, Ninja har mest vart ute hela tiden.
I lördags blev det sko shopping till Joel, bara så kul att köpa skor till honom. Sedan blev det kalas hos kompisen Isak som snart fyller 1 år. Ninja och Andreas tränade på förmiddagen och på kalaset hittade Ninja en dvärgtax att leka med. I 2 1/2 timma sprang de omkring och lekte som tokar! Att de orkade! Kul att se Ninja leka med en sådan liten hund med, annars är ju hennes kompisar lika stora som henne eller större.

På söndagen åkte vi och Tyras familj till klubben och spårade lite och tränade lydnad. Måste åka iväg mer och träna kände jag då för hon va lite mer ofokuserad där än hemma såklart.
Men vilken go dag det var.

Igår hände något stort! Jag har börjat jogga!!! 2 år sedan sist så de va ingen lätt runda. Pressade mig själv lite för mycket för att ha en kondis som ligger på 0 så ska lugna mig lite tror jag. 4,5 km blev det i alla fall.
Det här blir nog bra för både mig och Ninja :) Riktigt motiverad nu i vilket fall vilket jag inte vart med träning sedan jag slutade med hästarna så det känns bra :)

Dax att plocka fram fikat snart kommer en massa "bebisar" och ska leka med Joel!
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0