Längtar...

Längtar riktigt mycket efter att få flytta in i det nya huset nu. Just nu är det bara tråkigheter kvar här i lägenheten som städa, plocka undan och packa ner. Men för mycket kan man inte packa ner än för det är ju först om 2 månader som vi flyttar, men jag vill ha så mycket som möjligt klart av mitt så jag slipper tänka på det sen mitt i allt. Igår va det ett evigt bortplockande av saker, passade på att ta ner alla julsaker med. Har ingen nytta av dem längre nu efter jul. Ninja fick sig en ordentlig promenad mitt i allt också, skönt att ha henne så man kommer ut. Annars är det de sista man tänker på just då. Idag blir det städning på schemat för ikväll är första visningen. Hoppas bara det finns lite intresse nu också för mäklaren har sedan början varnat oss för att detta är den svåraste tiden att sälja nu vid jul. Då tänker man oftast inte på att köpa lägenhet utan tar det lugnt och spenderar tiden med familj. Men vi får se, blir ju en chansning, hoppas bara den går hem.
När vi plockade bort så mycket saker kollade Ninja på oss som om vi kom från någon annan planet. Hon fattar verkligen inte vad vi håller på med. Idag fick hon följa med Andreas till jobbet och underhålla dom där för det fick inte vara något spår av en hund i lägenheten till visningen. Under tiden visningen är åker jag och Andreas och tränar med Ninja på klubben. Så himla bra att de skottat en bit av planen där så man fortfarande kan träna på vintern.

Nästa vecka blir det likadant igen, då är nästa visning. Sedan hoppas jag det räcker så man kan ta det lite lugnt ett tag.
Nästa vecka är det My Dog med så då blir det mycket pyssel med Ninja också, badas, trimmas, borstas, klippas klor. Men det ska bli kul! Hoppas bara att lilla spökseende skrotan sköter sig =)



Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0