Nu är allt klart!

Sådär! Nu har vi allt man kan behöva till en hund tror jag, och lite till ;) Idag åkte vi till Jordnära i Alingsås och hämtade det sista som är våran lilla gräsmatta vi beställt. Den ligger nu på balkongen och ska fungera som en nödlösning tex på natten när man kanske inte hinner ner och ut med Niñja. Eftersom vi bor på tredje våningen kom Jenny på denna smarta ide som kan göra det lättare för oss att få henne rumsren. Men själklart kommer vi mestadels försöka hinna ner med henne. Dax å kolla på hus snart kanske?



Bild på lilla gräsmattan =)


I måndags så kom Jenny och Chili hit och hjälpte mig att bli medlem i allt jag måste bli medlem i som tex aussie klubben och brukshundklubben mm och sen gick vi 1 mil till Gråbo och hämtade Jennys bil. I tisdags kom pappa och hämtade min bil som skulle in på service i onsdags. Ingen rolig historia eftersom ACn gick sönder för 2 år sen, aldrig velat laga den innan nu eftersom det går på 7500 men nu blir det ju ett måste eftersom hunden lär dö av värmeslag i bilen annars eftersom jag själv redan gör det när jag ska ut och åka i den när det är fint väder. Men ingen AC reparation blev det denna gången utan bara service. Andreas håller på och kollat upp om det finns något billigare allternativ. Hoppas!!! I onsdags passade jag även på att laga mat till mamma, pappa och brorsan som kom hit. Ombytta roller, alltid tvärt om annars =) Efter det gick jag och mamma en sväng i Floda i det fina vädret.

Kort på Niñja från när vi va och hälsade på vid 3 veckors ålder. Inte sååå långt kvar nu tills vi hämtar henne!

Nä, nu ska jag in i duschen och sen gå upp till Andreas föräldrar där vi ska grilla ikväll vi 4 + Jenny och Micke. 

Hörs!
Bye  


Kommentarer
Postat av: Jenny, Chili och Arro

Tack för trevligt sällskap och mycket struntprat om både fritid och jobb! Imorrn får du hålla tummarna för Chili, för nu ska vi banne mig ta vår sista pinne i klass två, hopp!!! Wohoo!



Kram

2010-06-04 @ 23:06:30
URL: http://bambam.webblogg.se/
Postat av: Anki,Siri,Vilda

Vilken käck liten gräsmatta! I dag har styrkan halverats. Nu är dom bra fyra kvar.

2010-06-05 @ 16:49:54
URL: http://www.arelidsaussie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0