En söndag i skogen

Mestadels av söndagen gick åt i skogen. Jag, Andreas och Ninja tillsammans. Ninja blir alltid helt tokig i skogen. Som gladast är hon när hon hittar sina älskade vatten/lerpölar. Inom 3 sekunder är denna annars ganska vita hund helt brun av smutts och lera. Hon blir helt GALEN när hon ser sådana pölar i skogen. Hon bara rejsar runt och vet inte vart hon ska ta vägen. Vill nog helst hoppa ur sitt egna skinn. Blir knappt kontaktbar när hon väl är igång. Riktigt kul att se på, mindre kul att ta hand om henne efteråt. Filmade en snutt från när hon va igång så ni kan se.

http://www.youtube.com/watch?v=C2M_3PuZF80

Andreas la två spår till Ninja. Det gick bra, tror lille Ninja har lite bråttom ibland bara så hon får lära sig att lugna ner sig lite.


Ninja sitter och väntar ivrigt medans Andreas lägger spåret

Sedan provade vi på sök, det var ganska länge sedan sist vi gjorde det nu. Men det gick bra det med.
Hon hittar snabbt vilket område man är i och efter det tar det inte lång tid innan hon hittar en.

När vi väl va hemma igen så blev det våfflor =D Mums. Sedan trodde jag att vi skulle få en lugn kväll, men inte de. Plötsligt hittar Andreas en ny bil han vill ha så det va bara att åka till Orust och hämta den. Hemma lagom till läggdax.

Hoppas på en lugn kväll idag istället =) Ninja ska få en någorlunda lugn dag. Kan hon behöva efter denna helgen, och i morgon blir det rallylydnad igen. Ska bli kul att se hur det går denna gången. Undra om vi kommer fatta lite mera nu. 

Bye  


Kommentarer
Postat av: jenny ´n the hot dogs

Han är ju tokig den där Dreas =P Det visste vi redan =) Men fasen, nu kommer ju Micke tjata ännu mer om att han också vill ha en 940...

2010-10-12 @ 07:41:40
URL: http://bambam.webblogg.se/
Postat av: Patricia

Haha, ja verkligen! Kan tänka mig att han kommer de. Har fått förklarat för mig att man tydligen måste prova på alla olika typer av volvo..

2010-10-12 @ 11:57:56
Postat av: Anonym

Skogen är härlig. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-13 @ 18:13:53
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0