Inte det samma

Sitter här med en febrig och snorig liten kille. Stackarn blev sjuk igår men verkar ändå må ganska ok som tur är. Idag har jag vart i Alingsås en sväng, handlat och så. När jag kom hem tog jag med Ninja ut på en sväng och nyss har vi tränat lydnad. 1 vecka sen sist. Har passat på att gjort andra grejer med henne i veckan. Hopp övningar i agility, rally, promenader och sök. Vart kul :) I onsdags när vi träna med Frida och Tyra blev det rally. Igår fick Ninja och Tyra leka igen när jag och Frida gick 6an i hjortgården med ungarna i ryggan :)
Va trevligt! Hundarna bara sprang in och ut i skogen som vanligt. Super nöjda :)

1 vecka kvar till julafton!

Gick inte att få upp några bilder så de får bli nästa gång!

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0