Storm, regn, storm, regn, storm.......

Vart är snön??? Vill ju gå på promenad med familjen med Joel i hans pulka och super lycklig Ninja hoppandes omkring i snön. Så är det inte fel med en vit jul heller.
Än är det bara regn och storm. Tråkigt! Haft Ninja hemma nu 2 dagar i rad på dagarna så igår gick vi promenad med Frida, Isak och Tyra. Sedan på eftermiddagen tränade vi agility. Idag tog vi oss ut i regnet/stormen och gick först en bit bort till en fotbollsplan där vi tränade lydnad och tillbaka. Folk som åkte åkte förbi i bilar kollade på mig som jag var sjuk eller något när jag gick där i regnet. Man blir väl knäpp som hundmänniska. Hade ALDRIG gett mig ut i det där annars kan ja ju säga men nu va det till och med mysigt :) Joel tyckte det va kul han med som satt där ingosad i vagnen och kollade på det roliga regnet när vi tränade och Ninja blev tokig när hon blev blöt vilket inte dröjde länge.

På lydnadsfronten går det ok. Ska ju tävla den 11 i Alingsås. Måste börja träna platsen mer men får ju inte ofta chans till det så får bli som det blir. Sedan räknar jag inte alls med poäng i rutan. Den sitter inte alls. Ställande under gång är väl inte våran starka sida heller. Resten går ok. Blir bara kul att tävla med. Får jag ju se vad som sitter och vad som är sämre.

Va på julbord i fredags med Andreas jobb. Va som vanligt riktigt kul! Å gott!! Efter julbordet blev det Heaven 23 där det bjöds på en del drinkar.
Joel och Ninja spenderade natten hos farmor och farfar.

I helgen kom alla julgrejerna upp med. Så mysigt! Längtat till första julen i huset, Joels första jul. Så himla mysigt! Så snö, kom fram du är det som saknas nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0