Ladda

En dag då jag fått mycket gjort. Känns bra. Mamma kom hit i morses så gick vi en sväng till BMM, sedan blev det Göteborg en snabbis och tillsist åkte vi och hämtade den sötaste skrothunden som finns som vart med Andreas på jobbet hela morgonen. Blev en lunch och efter det gick vi ut på en långpromenad innan regnet skulle komma. Ninja hittade en rolig boll på promenaden som hon tog med sig hem sedan. Va en mjuk en som inte fick leva särskilt länge den heller. Hörde att det blev väldigt tyst inne i vardagsrummet vilket det alltid blir när hon gör något hon inte får. Å javisst, när jag kommer in i vardagsrummet hittar jag Ninja med hela bollens innehåll runt om sig. Tugga sönder saker är fruktansvärt kul, tur att hon alltid har tillgång till ett ben annars hade väl våra möbler inte funnits idag.
På eftermiddagen fick jag för mig att städa, å leka med Ninja, å fixa... =) Fick bli en lugn kväll i alla fall. Men nu är jag slut så nu får det bli läggdax.
Ska upp tidigt i morgon....


Kommentarer
Postat av: "hundfarmor"

Åååå vilken morgon ni fick! :-)

Världens bästa.....GRATTIS

2011-02-04 @ 18:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0