Myshelg

Måndag igen, men det lär ju gå fort som vanligt så snart är det väl fredag. För varje dag nu under helgen har jag vaknat upp och känt att jag har mindre och mindre ont av foglossningarna! =) Konstigt om det nu blivit bättre för jag har inte blivit mindre direkt. Men det ska tydligen kunna vara ett tecken på att förlossningen närmar sig. Hoppas att det stämmer =) Så nu när det inte gör lika ont som förut att gå så fick Ninja vara med mig idag så ska vi ge oss ut på en långpromenad.

Annars har det vart en ganska händelserik helg. Vart vid vårat nya hus och kollat på lite saker igen. Även denna gången fick Ninja leka med hunden till henne som bor i huset nu. Efter ett tag kom även grannhunden och va med i deras lek. De va ingen liten hund de, en korsning mellan labbe, rottis och något mer. En jätte hane, men kastrerad tackolov. Så de kan nog leka en del i framtiden. De sprang omkring som dårar och lekte men de tog inte lång tid innan de andra va trötta. Alla utom Ninja som vanligt. Hon försökte få igång dom igen och igen och igen. Herregud va energi det finns i hunden.

Jag och Andreas förlovade oss på nyår, så i lördags blev jag bjuden på restaurang och efter det bio så översakade Andreas även mig med ringarna som äntligen kommit. Hållt det lite hemligt så länge till nu när vi fått ringarna =)

Ninja tycker nog också hon haft en bra helg efter allt lek och bus både med hundar och med oss, promenader vid bla Nääs. Så har hon även fått sig en helrenovering av päls och klor mm. Så hon kan inte klaga!

Nu ska vi ta och mysa lite innan vi beger oss ut.



Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0