ONT!

Måste bara få beklaga mig lite, men det här gör bara så ont! Kan inte gå just nu, dumma foglossningar. Varför just nu? I morgon är det my dog med då måste jag ju kunna gå och det känns omöjligt nu. Blir till att sitta stilla med Andreas TENS apparat hela dagen idag och försöka hitta några smärtstillande man får äta när man är gravid (om de nu finns).
Bara blivit värre denna veckan. Kände mig någorlunda ok i går på morgonen så jag bestämde mig för att jag äntligen skulle kunna gå på en långpromenad med Ninja till skogen. Dålig ide. Kom inte så långt innan jag kände att det började gör bra ont men blev så irriterad för att man är så begränsad så jag bestämde mig för att bita ihop och fortsätta gå. Va nog den värsta promenaden jag gjort på länge. Kändes bara bra när jag kom till skogen och såg hur lycklig Ninja blev. På vägen hem gick det långsamt och haltandes. Dumt gjort i efterhand men vissa gånger har det känts lite bättre efter jag gått lite och musklerna mjukats upp. Men absolut inte denna. Bara jag kan gå i morgon så får jag väl på något sätt hålla mig stilla resten av tiden.
Igår kväll va Amanda (Ankis kompis) här och trimmade lite på Ninja så nu är hon fin till i morgon. Saknas bara ett bad som hon ska få ikväll. Just nu är Andreas och Ninja ute på långpromenix i skogen så hon får springa av sig ordentligt inför i morgon. Jag försöker underhålla mig själv med film mm. Inte det lättaste, vill med vara ute och gå! =(



Bye

Kommentarer
Postat av: Klara

Lycka till imorgon! Hoppas det går bra och att du slipper ha ont. :)

2011-01-06 @ 17:55:55
URL: http://www.dromvovven.blogspot.se
Postat av: "hundfarmor"

Vi håller tummmar o tår för att det blir bra dag i mån för er alla!

Kram

2011-01-06 @ 22:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0