Trix

Idag har skrothund och jag gått en bra promenad vid Lensjön, hon sprang som en tok in och ut ur skogen hela tiden. Blir ju inte annat än glad när man ser henne hålla på. Inte konstigt att hon är trött nu. Jag har fått en nytändning på trix med det sista så nu blir det en hel del trix tränande varje dag med. Hur kul som helst och Ninja lär sig fort. Ganska bra sysselsättning att hålla på med nu när hon kan en del. Jag har börjat tänka mer på att alltid vara noggrann med så fort jag ger henne något kommando, annars slarvar hon bara mer och mer.

Lite bilder från idag


Undra om det finns något kul där borta?



I helgen blev det bla stor middag hos fam Berndtsson med min familj. Många blev vi och trevligt va det =) Ninja bus och Chili fick även leka lite innan på dagen. Igår va jag och Andreas på klubben med skrotis och filmade lite när vi tränade. Jätte kul att se sen. Hon gick bättre än va jag trodde. Roligt att ha i framtiden med så man ser utvecklingen.

Bye


Kommentarer
Postat av: "hundfarmor"

Tack själv! Om det inte vore för er så hade vi ju inte haft en trevlig kväll tillsammans!

Kram

2011-02-01 @ 01:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0