Går väl inte så bra nu

Vart yr nu sedan jag kom hem från sjukhuset i Borås, blivit lite bättre men inte helt bra än. Skulle tävlat i Bollebygd för några veckor sedan och i Alingsås förra torsdagen men det gick ju inte det. Förra onsdagen blev jag sämre igen och fick ligga på sjukhus i 2 dygn igen.. Men NU hoppas jag på att jag snart är bra igen. Känner mig redan bättre men har en bit kvar. Sedan ska jag försöka att ta det lite lugnt eftersom kroppen är aningen slut.
Är ju bara sååå typiskt att det hände nu. Jag som tänkt att vi skulle köra på och fixa LP1 nu när det råkade gå så oväntat bra så vi redan fixat två 1a pris så vi kunde lägga ner det för ett tag och börja satsa lite mera på agility och annat kul nu under sommaren. Får se nu när jag blir tillräckligt bra för att komma igång och träna igen.

Ninja har också fått ett break nu, men är redo för att sätta igång igen säger hon till mig varje dag =) Får i alla fall leka mycket med husse och gå promenader. Har ett hinder och en tunnel i trädgården nu med så snart kan man träna lite agility där med.

Om 2 dagar är det precis 1 år sedan vi fick hem våran älskade lille Ninja. Tiden går bara så fort! Hänt mycket på detta året. Nu kan man inte tänka sig ett liv utan henne.

Ja, inte så mycket mera att säga nu eftersom det inte händer någonting för min del. Vi har underbara familjer som ställer upp otroligt mycket nu med Joel och allt. Speciellt farmor och mormor (till Joel)! Tack!!!!



Bye


Kommentarer
Postat av: kerstin

Klart vi ställer upp! Löv jo!! :-)

2011-06-10 @ 12:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0