Dax för lite lugn och ro??

Förra helgen blev flytten gjod, fullt upp för alla utom mig :(, fast jag fick jobba mer nattetid. Av någon anledning vände Joel på dygnet då, kände väl på sig att det hände något. I 3 dagar kämpade Andreas och familjerna. Trodde inte de skulle bli så mkt grejer när man flyttade från lägenheten men jodå, måste ju vara döden och flytta från hus!!! Har lyckats packa upp en del av lådorna men har mkt kvar att göra. Inget internet har vi än heller, sitter här och bloggar på mobilen! De ni! :) därför blir deninte så mkt info denna gången eftersom detta va fruktansvärt jobbigt :) Till Ninja då, hon trivs otroligt bra i huset. Inga trappor! Hon har lekt mycket med grannhunden och springer alltid runt med en pinne i munnen runt huset. I onsdags blev det premiär träningen för mig och henne. Joel va ovanligt snäll mot mig då och lät mig äta ifred för första gången + att han fortsatte sova sedan så jag passade på att träna en snabbis i trädgården. Hon va helt sjukt laddad! Va ett tag sedan hon och jag tränade nu. Hon gjorde allt jag bad henne om perfekt! Va möjligtvis lite överladdad för att gå fot, hamnade lätt lite före. Men annars är jag riktigt nöjd, va så kul att hon kämpade så. Gav jag ett kommando hann jag knappt säga klart innan hon gjort de. Ska försöka börja träna med henne lite lätt nu igen. De gånger Joel låter mig gå ifrån... Joel har blivit lite dålig :( betett sig jätte konstigt inatt och av någon anledning vaknade jag vid 7 och då låg han bara där och hade slängt av sig täcket men va endå helt blöt av svett både kläderna och håret :( min lille plutt. Lite tät i näsan med, ska de hur han är under dagen. Hoppas han inte åkt på RS viruset de pratade om på både BB, och BVC. Det går tyligen som aldrig förr nu. Fullt på östra nästan hela tiden. Träffade en tjej på BVC i onsdags och hennes 3 månaders bebis hade haft det bara för hon inte vart lite extra "fjantig" nu med att alltid tvätta händerna innan hon tog i bebisen och helst inte träffat så mkt folk. Precis när man känner att man vågar släppa lite på de får man höra de. Men enligt henne va de bland de värsta hon vart med om och hon rekommenderade verkligen till att vara överdrivet försiktig nu ett tag innan det lugnat sig där ute. Samma som BVC sköterskan sa så vi får väl fortsätta ta de lugnt. Tur att man har huset att pilla med nu så länge om det skulle bli långtråkigt :) Hoppas iaf Joel blir bättre nu, tar en riktigt lugn dag idag. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0