Varför inte lite besök??

Besök besök besök besök besök besök besök besök besök besök besök besök besök besök besök besök besök besök besök besök besök besök besök besök besök besök besök besök besök besök besök besök besök besök besök besök.. Jajjemen så ser våran vardag ut nu förtiden. Å helgerna självklart. Sedan förra torsdagen nu så är det bara i måndags ingen va här. Vad hände med den där ensamma tiden barnmorskorna sa va så himla viktig att ha som ny familj? Den försvann från och med när vi kom hem från BB. Får snart ta och skaffa oss lite sån tid. Men först har vi bjudit in Jenny, Micke å Bulan (Chili) på lördag =). Förutom alla BESÖK så blir det mys med Joel å bus med Ninja. Försöker träna henne i mellan åt med. Men hon är ute väldigt mycket med Andreas när han snickrar i trädgården. Vi kom med på MHt den 10 april. Kul! Men bara tråkigt att inte alla i kullen kom med. Hade vart så himla roligt att träffa alla hennes syskon. Men förhoppningsvis kommer det något annat tillfälle till det. Systrarna Cinna och Älva kom med i alla fall =). Den 9 april fick jag för mig att anmäla oss till en lydnadstävling!!??! Kändes bra tills PMet kom. Då insåg jag vad jag hade gjort! Men men blir ju lite som när jag anmälde oss till My Dog. Känns ju helt galet men det gick ju hem =). Hon är ju klockren med platsliggningen och det känns som att det är det viktigaste så hon inte kan förstöras för framtiden. Men behöver nog detta som en pusch. Bara tränar och vet inte vad jag gör rätt och fel och det får man ju reda på då. Lite det som är meningen med det hela. Kursen jag ville gå blev inställd så då testar vi det här så vet vi vad vi ska träna på sen =) Hon kan ju alla moment nu och har kunnat ett tag men vissa går bättre å andra sämre. Så det blir en bra träning tror jag, så får vi lite tävlingsvana också. Inget å förlora =)



Bye


Kommentarer
Postat av: Anki,Siri,Vilda

Se till att få lite ensamtid så du inte "kraschar". Skönt att läsa att ni har det bra. Vad spännande med tävling. Lycka till. Vore jätteglad om jag fick lite rapport sen. Kram Anki

Ps. Ska bli kul att träffas den 10 April

2011-04-02 @ 20:19:18
URL: http://www.arelidsaussie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0