Hett just nu!

Nu händer det grejer här. Igår tog jag tag i tävlandet igen och anmälde oss till lite tävlingar igen :) Den 18 och 19 augusti debuterar antingen jag eller Andreas med Ninja i agilityn. Får se vem av oss som tar det. Men 4 starter på de två dagarna blir det så vi kan ju hoppas att något kan gå lite bra i alla fall :) Kungsbacka Bhk har hand om tävlingen så de va inte farligt långt bort. Lerums Bhk har en lydnadstävling 15sep som jag trodde va i oktober. Tänkte att den skulle va debuten i Lk 3 men ångade mig när den redan va i september... men ångrade mig nu igen när vittringen gick helt ok igår när jag testade en gång så nu är vi anmälda till den i alla fall. Så nu får vi ligga i med både agilityn och lydnanaden om detta ska gå. Får bli som det blir helt enkelt. Bara så himla kul att tävla igen :) Den 23 okt tror ja de va är vi anmälda till en till 3a på Partille Bhk. I november är det en två dagrars agility i tånga hed hallen med men den gick inte att anmäla sig till än. Lite att se fram emot nu :) Äntligen kom sommaren!!! Så himla varmt igår så vi åkte till lygnared och låg där hela dagen igår med Jenny och 3 hundar. Mkt bad för hundar och Joel. Även jag badade! Efter Joel sovit middag åker vi dit igen så får vi se om badkrukan Andreas går i idag ;) Bild på färdigt garage kommer här. Ha en Go dag! Bye


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Nu händer det saker ser jag! Heja heja! Kan vi vara till nån nytta så säj bara till! Kram

2012-08-04 @ 00:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0