Sommar

Varmt och skönt har det vart ni i 2 dagar. Äntligen är sommaren här!

Här har det vart fullt upp det sista. I onsdags förra veckan kom garaget så sen dess har det spikats och sågats här för fullt. Från morgon till kväll. Blir nog riktigt fint när det blir klart.
Ninja har tränats i agility och lite lydnad med. Igår va jag i Alingsås och passade även på att åka förbi klubben där och träna lite. Men det märktes att
Ninja inte vant sig vid värmen än för hon var jätte loj och brydde sig inte mycket. Inte likt henne. Så på kvällen fick hon hoppa i sjön under våran jogging tur.
Har för övrigt sprungit nu 2 gr i veckan i 3 månader :) (ok, fuskat 2gr) bra för att va mig! ;) vart bra slarvig med träningen sedan jag la av med hästarna.
Både jag och Ninja har fått mycket bättre kondition. Annars märker jag ingen skillnad för övrigt.

Många som är ute och tävlar nu. JAG VILL OCKSÅ! Så himla kul! Någon agility debut blir det nog allt i sommar men eftersom det inte finns så många tävlingar i närheten så får jag nog satsa på något mer.. Spår eller rally?? Får se.. om tiden vill räcka till med..

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0